vrijdag 12 november 2010

Regiodag én een nieuw gratis blok!

Hallo allemaal,

Wat later dan anders maar natuurlijk kan ik jullie het nieuwe patroon van de Stitching for Christmas quilt niet onthouden!! Je kun hem vanaf vandaag vinden op Janine's blog.
Kijk, dit is het patroon:Je kunt hierbij ook de instructies downloaden om de quilt af te maken, zodat je daar als je wilt al aan zou kunnen beginnen. Dan kan dit lieve kerstquiltje echt bij je aan de muur hangen dit jaar met kerstmis :0))

Oh ja, volgende week is mijn blok aan de beurt, ik kijk ernaar uit!

Vandaag was ik met een stand aanwezig tijdens de regiodag van het Quiltersgilde van de regio zuid holland-zuid. Het vindt dit keer plaats op een nieuwe locatie in Berkel & Rodenrijs en heet 't Manneke. Het was vandaag al een heel gezellige dag, hier zie een impressie van de zaal en het was genieten van de show & tell en de mooie quilts die in de rondte hingen. Morgen ben ik er ook nog een dag bij, maar de winkel is gewoon open hoor.

Happy Quilting,

Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...