vrijdag 4 maart 2011

Friendship Block



Het 1e blokje van de Friendship Sampler, kijk dat is deze geworden:

Het blokje heet Friendship Block, dus die was heel goed door haar gekozen...aangezien ik de blokken van deze sampler met de machine maak, moest ik de vertaling maken naar 'snelle' snij- & naaitechnieken om niet met malletjes af te hoeven tekenen...



Je ziet, het is gelukt. Mede dankzij de Easy Angle van EZ.
Ik ben erg blij met mijn verzameling linialen, naarmate je langer quilt verzamel je er steeds meer. Het werkt heel fijn als je precies de juiste liniaal bij het patchen erbij kan pakken... Zo ook deze, ik gebruik hem niet heel vaak maar was deze week blij dat ik hem in huis had :0)

Het volgende blokje zien jullie over een weekje verschijnen! Kijk je ook nog even bij haar om dit blokje weer in heel andere kleuren te zien?

Fijn weekend,
Image and video hosting by TinyPic

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk, warm blokje!
    Aha....dat lijkt mij een hele handige liniaal!
    Groetjes,
    Hubertine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi blok in prachtige kleuren! Handige liniaal ook. Ik ga eens gauw bij Hubertine kijken.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,

    Wat leuk zo'n zelfde blokje als hubertine maar toch weer zo heel anders door gebruik van andere stofjes. Wat leuk en bijzonder dat jullie zo'n vriendschapsquilt aan het maken zijn.

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra, ziet er mooi uit hoor! Ik ben benieuwd naar het eind resultaat als jullie alle blokjes gedaan hebben. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig blok, mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk blok! De stoffen zijn schitterend en de kleurencombinatie ook. Hou je je nog een beetje rustig?
    Je brengt met op ideeën met je opmerking over linealen, daar zullen we het maandag ook maar even over hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook een mooie variant. Ik zie ze vaak die linialen, maar hoe ze werken is mij nog een raadsel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Sandra, mooi blok is het geworden! Leuk zo'n continuing story te volgen.
    Ben benieuwd naar de volgende blok.
    Groetjes, Liset

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Sandra, mooi blok is het geworden! Leuk zo'n continuing story te volgen.
    Ben benieuwd naar de volgende blok.
    Groetjes, Liset

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk blokje en handige lineaal. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...