donderdag 14 februari 2013

Fijne Valentijn met een kadootje!

Alles is liefde! 

Neem vandaag de de tijd om stil te staan bij de liefde: de liefde voor je partner, je kinderen, je familie, voor jezelf!, je vriendinnen, je huisdier, je huis, je eigen plekje in huis..... en natuurlijk je verzameling lapjes !!!

Mooie valentijns-plaatjes vind je op mijn Pinterest-pagina. Hier verzamel ik alle afbeeldingen van het internet die me inspireren en blij maken, niet alleen op Valentijnsdag :0) Je kunt je ook aanmelden om mij op Pinterest te volgen.
Ik wens je een fijne dag vandaag.  Mijn kadootje aan jou: 10% korting op een bestelling in de webwinkel met de code valentijn.

Happy Quilting,


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...