vrijdag 8 april 2011

Een patchwork tegel...

Zo ziet dit blokje eruit! Als een oude antieke tegel, zie je het voor je? Hij heet ook zo: Antique Tile Block

Leuk om ook wat rechte lijnen in de blokken terug te zien, de afwisseling maakt het werken aan een sampler voor mij het leukst!!


Over een uurtje rijd ik met Hubertine richting Rotterdam voor het opbouwen van mijn stand voor de beurs en quilttentoonstelling Quilts & Breeuwen dit weekend op scheepswerf de Delft.

De fotocamera gaat mee in de auto, ik hoop dat ik eraan denk om foto's te maken. Volgens mij wordt het een schitterende entourage voor een quiltbeurs en ik ben van plan je te laten meegenieten :0))


N.B. de winkel is morgen 9 april gesloten i.v.m. dit bezoek aan Rotterdam!


Happy Quilting,



Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

  1. Wat was het snel af hè? Ik vind het echt een heel mooi blokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simpel, en toch zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat je heb een nogal fascinerend punten geproduceerd. Niet zo goed veel ppl zou eigenlijk denken over dit de richting die u net gedaan. Ik ben echt onder de indruk dat er zo veel over dit onderwerp dat is onthuld en je hebt het zo mooi, met zo veel klasse
    http://goo.gl/ACfFg

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...