woensdag 3 april 2013

Op naar de beurs!

Hallo allemaal,

Tussen de laatste voorbereidingen voor de beurs door, toch nog even een berichtje uit de winkel.
We zijn hier hard bezig met inpakken/snijden/labelen en lijstjes afstrepen :0) Tussendoor geniet ik van de paaseitjes die nog niet op waren, dus mij hoor je niet LOL En ik geniet van het vooruitzicht weer op de beurs te staan, dat is alweer een poosje geleden. Ik heb zin in het weerzien met alle bekende quilters, en het leren kennen van nieuwe beginnende quilters! Voor mij blijft het wel een uitdaging om 4 dagen beurs te combineren met een gezin met kleine kindjes, maar ik zeg altijd: als je het leuk vindt om te doen dan lukt het ook!
Pakketten voor deze leuke tas van de Tassenclub

Mocht je willen dat ik iets voor je meeneem naar Rijswijk dan kun je het laten weten, als ik het heb neem ik het graag voor je mee.

Wij staan dus op 5/6/7 april in de Broodfabriek in Rijswijk en hebben standnummer 63.

Dit is een NIEUW patroon op de beurs (op veler verzoek)!
















En wat hebben we bij ons? Nou gewoon alle leuke stofjes en patronen en tijdschriften en garens zoals je van ons gewend bent. Maar ook deze leuke projecten , we hebben ook nog 2 nieuwe projecten bij ons , net af en zo mooi maar daarvan zie je op de beurs de primeur...we gaan nog niet alles verklappen hè ;0)
Geniet er alvast van en tot ziens op de Patchwork & Quiltdagen








Pakketten voor deze gezellige ragtime quilt!


Pakketten voor de franse zusjes uit Quilt & Zo nr 20


Het patroon voor deze leuke tas : streepjes en ruitjes

En op de valreep kwam deze leuke quiltmania special binnen voor de L*E*NT*E, die nemen we ook mee! Maar wees er snel bij want OP=OP (en terwijl ik hem vandaag uitpakte 'vlogen'ze al de deur uit)



Happy Quilting!


Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

  1. Heerlijk, ik hoop je (jullie) één van die dagen te treffen.
    Veel plezier alvast.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...