maandag 12 maart 2012

Een nieuwe tas!

Daar ben ik afgelopen week mee begonnen! Al een paar jaar heb ik dit japanse boek in mijn bezit Sweet Country Quilt en daarin staat een model tas die mijn naam riep... Hij is op een mooie manier gepatcht, met handige vakken aan de zijkant dus die wilde ik maken! Ik kreeg Jantine zo enthousiast om met me mee te doen (was weinig overtuigingskracht voor nodig hoor!) :0)
Dus wat mooie stoffen bij elkaar gezocht die nog lagen te wachten op een mooi project...

Jantine heeft het model op ware grootte uitgetekend op patroonpapier en vervolgens zijn we op een avond alle delen naar onze zin neer gaan leggen.
We hebben ze 'vastgeplakt' en aan het eind van de avond hadden we allebei 1 kant van de tas af. Deze liggen nu klaar als sandwich, zodat we ze kunnen gaan zig-zaggen, waarmee we het voor- en achterpand tegelijkertijd quilten.
Het is zo gezellig om samen hieraan te werken...hoe langer ik quilt, hoe meer ik erachter ben gekomen dat ik hou van het quilten maar misschien nog wel meer van de 'andere' kant ervan; het delen, het samenkomen, het elkaar inspireren, het lachen...deze gezelligheid van het quilten zou ik nooit meer willen missen! 
Links mijn tas, rechts die van Jantine

Happy Quilting,

Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...