vrijdag 9 maart 2012

Mandjes...



Uit het Remembering Adelia boek
Ik ben er dol op, heb er veel thuis en in de winkel staan. En val dus ook altijd op mandjesblokken en mandjesquilts. Afgelopen zomer besloot ik dat dit mijn vakantieproject moest worden, de Civil War Baskets Quilt van Kathleen Tracy. Een patroon uit haar boek Remembering Adelia.
Thuis had ik al de onderkantjes van de mandjes gepatcht op de naaimachine en het handappliceren van de hengsels vind ik een heerlijk ontspannen werkje. Maar na de zomer bleef dit project half af liggen en verdween in de kast...
Tot ik deze week op Kathleen's blog las dat deze quilt is uitgekozen als project voor de maand maart (ze kiest elke maand een project uit één van haar boeken om aan te werken met elke week instructies- een soort quilt-a-long). Dit was voor mij reden genoeg om de mandjes tevoorschijn te halen en inmiddels ben ik weer druk bezig. Geweldig toch hoe we elkaar zo stimuleren ??

Dit wordt mijn finish voor de OPAM bee, deze staat gepland voor zaterdag 24 maart. Dus als jij deze maand ook een project af hebt/ af krijgt en dit wilt delen met anderen, geef je dan op voor deze bee. Dan zet ik je naam & blog (als je die hebt) in de 'side-bar' van mijn blog en kunnen we elkaar volgen. Lijkt me leuk.
En ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen met de mandjes :0)

Happy Quilting,

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...