zaterdag 22 februari 2014

Van alles een beetje??

Hallo allemaal,

Ik duik weer op na ruim 2 drukke weken! Even tijd om een berichtje te schrijven...Het is in de winkel gezellig druk geweest, soms zelfs een 'gekkenhuis'. Maar heel leuk wánt veel bekenden gezien, veel gepraat en veel tops die werden meegebracht omdat het nu het goede moment was om een rand of achterkant te vinden! Kijk maar eens naar de foto's hieronder, deze kwamen vandaag uit de tassen. Zo leuk om te zien, the night before christmas was onze BOM van 2 jaar (?) geleden. En een bijzondere quilt van lynette anderson in lekkere vrolijke kleuren.
En dus zijn er al bergen met lege rollen weggewerkt, ik had de rollen moeten opstapelen dan was de toren al boven mijn hoofd uitgekomen (helaas hier heb ik geen foto van lol).



Maar het fijnste was om met velen van jullie van gedachten te wisselen, alle begrip van jullie kant dat ik stop in deze winkel maar iedereen vindt het jammer natuurlijk. De meest gestelde vraag is of ik verder ga met lessen, groepen en workshops...Nu in eerste instantie niet en komende periode ligt de focus op de webwinkel en het organiseren van mooie BOM's.
Maar later wie weet...als charlie op school is en ik meer ruimte krijg kunnen er weer nieuwe dingen gebeuren en nieuwe deuren opengaan. Dus ik hoop dat je het blijft volgen.
Gisteren had ik opeens een leuk idee!
Veel klanten zeggen altijd in de winkel: ik wil van alles wel een beetje! En toen dacht ik opeens waarom niet!?
Nu de ergste drukte voorbij is, ga ik van heel veel lapjes kleine stukjes snijden zodat jullie mooie pakketten hebben met van alles een beetje! Leuk hè (vind ik zelf tenminste)...er is nu nog genoeg moois om uit te kiezen maar ik ga het wel in 3 sferen doen:


** JAPANS ASSORTIE **


** COUNTRY ASSORTIE **


** SANDRA'S ASSORTIE **



Dit zijn foto's van bakken van de beurs met kleine lapjes. Alle pakketten die ik snij zullen anders zijn maar dan heb je wel een idee van de sfeer van de lapjes. Sandra's assortie is niet alleen maar roze blauw rood zoals op de foto maar van alles wat, lapjes die ik speciaal voor jullie uitzoek :0)
En de prijs? 100 lapjes van 15 x 27,5 cm voor € 50,00 exclusief verzendkosten.

Ik heb ze hier in de webwinkel geplaatst, dan ga ik nu een 'bakkie' zetten en aan de slag met lapjes snijden.

Fijn weekend!!


Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

  1. Tot wanneer is de winkel open? Kom ik nog 1 keertje gluren.

    gr
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verrassend om de quilt van Erica te zien op je blog, haar kleurig kleur gebruik is altijd herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...