vrijdag 18 april 2014

Verhuizing & nieuws over de KerstBom

Afgelopen week was een drukke week vol veranderingen! Zaterdag 12 april was de winkel voor het laatst op zaterdag geopend. De planning was komende weken nog open te blijven op woensdag en vrijdag.
Maar toen ging een en ander in een stroomversnelling en kwam ik met Monique van Quiltshop Leur tot een akkoord voor het overnemen van de hele stofcollectie. En ook daarbij een aantal kasten, notions, garens en ander klein spul. En je begrijpt het: dan zijn de kasten leeg en heeft het geen zin meer om de deuren van de winkel nog te openen.
Heel snel gaat het dan, maar ik ben er blij mee....'mijn' winkelpand (dat niet van mij is) is per 1 mei a.s. alweer verhuurd en dus zal er na de Paasdagen verhuisd gaan worden.
Komende weken zul je daarom hier de verhuisdozen voorbij zien komen.
Dit gaf mij vandaag tijd om de website bij te werken, vandaar dat de inschrijving van de BOM A Merry Christmas Garden nu online staat.


Er was al veel interesse voor waardoor de beslissing al was genomen om deze BOM te gaan starten. Maar nu staat alle informatie op de website en kun je je opgeven voor deze gezellige kerstquilt...jaja, wij quilters moeten altijd een aantal seizoenen vooruit denken hè :0)

Klik hier voor alle details: LINKNAARDEBOM

En dan heb ik ook even de kans om jullie te bedanken voor al jullie steun en lieve berichtjes. De 5 jaren in de winkel in de Vlierboomstraat waren prachtig en de contacten met de klanten brachten elke dag een lach op mijn gezicht. Maar nu kijk ik weer vooruit met een grote glimlach, benieuwd naar wat komen gaat!
Ik kreeg een kaartje van een quilter uit de winkel met een mooi gedicht van Theo Olthuis:

In je hoofd kun je alles.
Fietsen naar de maan, boven op de wolken staan.

Strelen met je je handen los, lopen door een donker bos.
Vechten als een tijger, dansen met een elf.

Afscheid nemen zonder tranen, alles gaat vanzelf.

Let's keep quilting,

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...