woensdag 29 mei 2013

Quilter's Review: Australian Homespun

Hallo allemaal,

Soms ben ik in de winkel zo gewend aan de handige, leuke, mooie quiltartikelen om mij heen dat ik me niet altijd realiseer dat niet iedereen deze kent. En toen er deze week een zending binnenkwam van onze tijdschriften leverancier, had ik opeens heel sterk de gedachte: Dit wil ik met jullie delen! Vandaar dat ik deze Quilter's Review heb bedacht. Ik zal vanaf nu op de blog regelmatig die producten met jullie bespreken die de moeite waard zijn...en er ook nog een leuke actie voor jullie aan koppelen! :0)
Australian Homespun nr 120

De zending waarover ik het heb bevatte namelijk de geheel vernieuwde Australian Homespun, één van de tijdschriften die we in de winkel verkopen. Maar dit magazine heeft een totale Make-Over gehad, het was al mooi maar is nu nog mooier, hipper & inspirerender geworden.
Ten eerste krijg je waar voor je geld, belangrijk voor ons Nederlanders :0) Het zijn 130 bladzijden, en voorin vind je heel duidelijk een overzicht van de projecten in dit nummer. Deze komen met instructies en een werkblad achterin met patronen op ware grootte. En de kleuren & fotografie zijn geweldig en heel inspirerend. Ken je het al, dan weet je dat de projecten vaak heel fris zijn maar ook gezellig!

Wat ik er écht leuk aan vind is dat er een mengeling van technieken instaat: uiteraard Patchwork....maarrr ook
haken, borduren, stichery, kleding naaien (geweldig meisjes-schortje in dit nummer! ), poppen maken en projecten met vilt.

Wat ik ook heel leuk vind is de afwisseling van grote projecten met kleine projecten. Er staan ook zeker patronen in voor 'grote' quilts maar ook veel tussendoor projecten. Voor als je minder tijd hebt, of voor als je een idee voor een kadootje zoekt.

En nog een groot voordeel: de maten bij de projecten worden gegeven in centimeters én in inches. Dus je kunt er altijd mee uit de voeten, ondanks dat het een australisch blad is.

Hoop dat jullie hier iets aan hebben, ik ben er superenthousiast over! (had je nog niet gemerkt hè)

Graag laat ik jullie kennismaken met dit mooie tijdschrift! Alleen deze week zal ik geen verzendkosten berekenen voor het versturen van dit nummer van de Homespun. Je kunt hem  in de **WEBWINKEL** bestellen, op=op. Mooie actie toch, je hoeft er nog geeneens de deur voor uit.

Mocht het tijdschrift je bevallen, dan is het goed te weten dat je er bij ons een half jaar of jaarabonnement voor kunt afsluiten. Deze bevat respectievelijk 6 &12 nummers en stopt automatisch. Ook dit kun je vinden in de **WEBWINKEL**.

En binnenkort zal ik een SALE houden in de winkel met oudere nummers van verschillende tijdschriften die niet meer zo Nieuw & Fris zijn, maar zeker de moeite waard. Natuurlijk zal ik jullie hier op de Blog vertellen wanneer je kunt komen snuffelen!

Happy Quilting!

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje achterlaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...